„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМПОСТИРАЩА ИНСТАЛАЦИЯ ЗА РАЗДЕЛНО СЪБРАНИ ЗЕЛЕНИ И/ИЛИ БИОРАЗГРАДИМИ ОТПАДЪЦИ, ВКЛ. ОСИГУРЯВАНЕ НА НЕОБХОДИМОТО ОБОРУДВАНЕ И НА СЪОРЪЖЕНИЯ И ТЕХНИКА ЗА РАЗДЕЛНО СЪБИРАНЕ НА ЗЕЛЕНИ И БИОРАЗГРАДИМИ ОТПАДЪЦИ” ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА КАРЛОВО“ – изпълнение на строително-монтажни работи".

Дата на публикуване: 31.07.2018 14:05
Възложител: Община Карлово
Състояние: Отворена

ДОКУМЕНТИ:


Обява - 31.07.2018 г.
Оферта - 31.07.2018 г.
Прединвестиционно проучване - 31.07.2018 г.
История на КарловоЗдравеопазванеНаселени места в Община КарловоКметПравомощия на КметаКодекс за поведение на служителите в държавната администрацияДекларации по чл.12 от ЗПУКИ - общинска администрацияДекларации от ЗПКОНПИЦентър за административно обслужване (ЦАО)Записване на час за посещениеДостъп до помещения осъществяващи административно обслужванеЕ-услугиИнформация за заявяване на електронни услугиЕдинен портал за достъп до електронни административни услугиПортал за електронни услугиАдминистративни услугиЕкология, управление на отпадъци и природни ресурси и гориСтопански дейностиГражданска регистрация на населениетоМестни данъци и таксиУстройство на териториятаОбщинска собственост и земеделиеДеловодна справкаВътрешни правилаХарта на клиентаБанкови сметкиУдовлетвореностЧесто задавани въпросиПодай сигналПравилнициНормативни актовеНаредбиСтратегииПрограмиПлановеОтчетиПроекти на нормативни актовеПроекти на наредбиПроекти за стратегии,планове и програмиРегистриРегистър по чл. 49, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗПКОНПИ - кметове и общински съветнициПубличен регистър на декларациите по чл. 49, ал.1, т.2 и т.4 от ЗПКОНПИПубличен регистър на питанията към кмета на Община КарловоПубличен регистър на предложенията за провеждане на местен референдумПостоянни комисии мандат 2023 г. - 2027 г.СъставДневен ред и материали за заседанияПротоколи от заседанияПредстояща сесияРешения и протоколи от общински заседанияВърнати решения на ОСДекларации от общински съветОбразци на декларации по чл. 49 от ЗПКДруги документи Общински съветИзлъчване на живо
Пиши ни