Конкурс за длъжността „Директор” на Общинска художествена галерия
Място на работа – Общинска художествена галерия – гр. Карлово
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в галерията.
Правоотношението с директора на галерията е срочно за срок от 5 години, съгласно чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство.
І. Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
- Образование – висше; образователно-квалификационна степен „магистър”;
- Професионално направление – теория на изкуствата, изобразително изкуство;
- Професионален опит 3 години в съответното професионално направление;
- Да притежава организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност.
Като предимство се счита:
- Присъдени научни степени;
- Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство;
- Участие в разработването и реализацията на програми и проекти;
- Чуждоезикова подготовка;
- Компютърна грамотност.
ІІ.Начин на провеждане на конкурса:
- Защита на концепция за дейността и развитието на Общинска галерия – гр. Карлово за период от 5 години, подробно разработена за първата от тях.
- Събеседване.
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие;
- Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага);
- Документ за трудов стаж (копие);
- Медицинско свидетелство (представя се при първоначално постъпване на работа и след преустановяване на трудовата дейност по трудово правоотношение за срок над 3 месеца);
- Професионална автобиография;
- Документ за завършено образование (копие);
- Документ за медицински преглед при първоначално постъпване на работа или след преустановяване на трудовата дейност по трудово правоотношение за срок от 3 месеца;
- Концепция за дейността и развитието на Общинска художествена галерия – гр. Карлово за 5 годишен период, като подробно е разработена първата в 9 екземпляра в запечатани и ненадписани пликове, в обем до 10 страници.
Концепцията съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на галерията; основни проблеми на функционирането й;
- тенденции и възможности за развитието на галерията, като културен и научен институт и мястото й в музейната мрежа;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на галерията, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на галерията;
- етапи на реализация на концепцията.
При подаването на документите на всички кандидати се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
ІV. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция.
Документите за участие в конкурса се подават в срок от 1 месец от публикуването на обявата за конкурса в местен вестник и на електронната страница на община Карлово /www.karlovo.bg/.
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, Център за административно обслужване – гише № 1, всеки работен ден от 08:15 часа до 17:00 часа.
Лице за контакт: Стела Воронова, Началник на сектор „Човешки ресурси“